stefanieelin

Puusshh -'2012-06-14

Kategori:

Hejsan, sitter i min säng just nu, har precis duschat. Jag har också städat idag, haha faktiskt! Vad händer ikväll?, jag vet inte änså länge. Tobbe är på körskola så han kommer hem sen, så duktig han är :) Jag får också börja på mitt snart!, ska iallafall ha det till vintern.

På tal om inget speciellt men jag ska gå ner 10kg! Har tänkt på att börja verkligen så att jag verkligen kommer ner i vikt för det brukar alltid gå åt fel håll... Men det är inte lätt! Jag hade tänkt att
1. Dricka mycket mycket vatten! 2. Inget godis eller läsk eller chips. 3. Börja gå en riktigt långrunda med min hund varenda dag. 4. Och jag hade tänkt att börja gymma igen, men isåfall när skolan har börjat :).
Nu ska jag äta sen göra v mig sendan ska jag ut !

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nej! -_-
    Du kommer bli en av dom som gör de misstaget att dom går ner så mkt så dom tappar alla sina former

    2012-07-04 | 13:53:47

Kommentera inlägget här: