stefanieelin

Skolan ihih

Kategori:

Hellu fölket! Sitter i min sketna skola, har rast till 20över. Vi kollar på en film som handlar om hur man behandlade mentalsjuka förr! Jag tycker faktiskt sånt ät väldigt intressant! Jag måste bara skriva det att fyfan skånetrafiken, vad håller ni på med? Fick sitta i Åstorp i en halvyimme imorse för bussjävlen inte kom, och under dom 30minuterna så fråga jag typ 6 busschafförer när bussen skulle gå till klippan men ingen visste. Ska inte dom kunna sånt? Asså nej tummer ner till dom, ert jävla fel att jag kom försent idag! FackYou!
Men annars har allting varit okej än sålänge, börja halv tio (kom kvart i..) och slutar 3 idag! Annars slutar vi 4 varenda dag.. Efter skolan ska jag till väla och se om man hittar något vettigt, skulle igentligen dit med Jennie & Felle men smartröven kom på att hon får lön imorgon. Men jag gillar ändå att gå själv på Väla, kommer inte mig lika stressig då. Men skriver sen pusshej geeks! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: