stefanieelin

Måndag

Kategori:

Tjennare, har nyss ätit frukost, sov hos min älskling inatt, kommer inte kunna sova lika mycket med han nu när skolan börjar som den gör imorgon ! Hade tänkt att verkligen sköta skolan nu denna gången och ja jag tror faktiskt att jag kommer lyckas med tanke på att jag verkligen vill och jag har värdens bästa klasskompis som ställer upp, iallafall ska till Jennie idag och sova hos henne mihihiihi så drar vi till skolan tillsammans imorgon 
men nu ska jag bada sen göra v mig, ska träffa micci innnan jag drar dit, tobbe också så klart ♥
 
Aw vill ni veta vem som har värdens gulligaste pojkis? jag ! 
Älskar dig mest tobias !! ♥ Detta skrev han till mig 
 
Stefanie Hellman du e den bästa flickvännen jag nånsin haft du e helt facking underbar ! du betyder hur mkt som helst för mig, du har hela mitt hjärta! vill aldrig nånsin förlora dig, ja vill leva resten av mig liv med dig ! varje gång ja blundar e de dig ja ser så låt oss stanna i en evighet ! skulle nt klara utan din närhet du e min ängel ! på nätterna när vi sover ifrån varandra kollar ja upp mot himlen o undrar om du också tittar upp o tänker på oss två aldrig låter ja dig gå du o ja till döden inget skiljer oss åt du vet ja dör för dig för när du rör vid mig så känner ja allt som ja vill ha e du o ja ! så låt mig stanna kvar ! de kommer lösa sig till slut ja ja lovar o svär, för tillsammans e vi starkare, vi ska klara de här ! när backen lutar uppåt o vinden blåser kallt då tar ja tag i din hand. tillsammans klarar vi allt ! allt detta har ja skrevit från mitt hjärta flr du betyder så oerhört mkt för mig ! JA ÄLSKAR DIG STEFANIE ELIN HELLMAN !!!!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: