stefanieelin

Min pojkvän

Kategori:

9 UNDERBARA MÅNADER 
Tobias Lars Johansson ♥♥♥
Jag älskar dig, du är underbar, du och jag mot hela värden! jag lovar dig jag kommer aldirg lämna dig, vill aldrig vara utan dig!  Om kärlek vore tid skulle jag ge dig en evighet, med dig känner jag mig trygg & jag älskar att krama dig &pussa dig! Hoppas att det aldrig tar slut älskling, har aldrig kännt så här innan. 
Men vi har bråkat en del.. Och det hatar jag, men jag lovar dig att jag kommer alltid kämpa för oss. 
Jag kommer allltid finnas för dig, jag vill dela mitt liv med dig! 
Du är min värld, vill aldrig vara utan dig baby!! 
 

Kommentarer

  • Lotta (Tobias mamma) säger:

    Grattis till Er båda. Ni är så fina ihop. Så fint skrivet
    av dig....

    2012-08-03 | 07:06:18

Kommentera inlägget här: