stefanieelin

En barndomsvän jag aldrig kan glömma

Kategori:

Miranda är en barndomsvän till mig, jag har kännt henne så länge jag kan minnas. Vi är varit bästavänner många gånger men vi har också bråkat, men vem har inte det? Vi har så sjukt många roliga minnen med varandra, och det som är mest underbart, det är att veta att vi har vuxit upp tillsammans! Vi har alltid gått i samma klass eller parblabla nånting kan inte stava till det, i högstadiet gick vi i samma klass, men du byta sen. Shit som vi kaoza i klassen :D Glömmer aldrig på Håkans lektioner, eller Majre, eller Vesslan. Du är gravid och väntar dig en son, grattis till er, hoppas allt går bra för er! Men jag kan frt inte fatta att du ska bli mamma, underbart! Miranda, vill alltid va en vän till dig, love u ♥♥
 
Ska till Åstorp och träffa Miranda imorgon ! KUL :D 
 

Kommentarer

  • bexollila. säger:

    barndomsvänner de bästa!

    2012-08-01 | 19:37:34
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/bexollila
  • miranda säger:

    jag älskar dig vännen!<3

    2012-08-02 | 14:23:08

Kommentera inlägget här: